Detalle de Procedementos Electrónicos

VOLVER
Descrición

Solicitude de documentos de inspección para as especies recollidas no Regulamento CE 338/1997, relativo á protección de especies da fauna e flora silvestres mediante o control do seu comercio, ademais de especies non CITES.

Modo de acceso
Certificado Dixital
Centro de Xestión
Secretaría de Estado de Comercio - E05030801
Dirección xeral
Dirección Xeral de Política Comercial
Unidade de Xestión
S.X. de Inspección, Certificación e Asistencia Técnica do Comercio Exterior
Tema
Permisos

Esta sede electrónica ha deixado de estar operativa desde o día 2 de xaneiro de 2022 (Real Decreto 986/2021, do 16 de novembro de 2021 (BOE 10/12/2021)  para as solicitudes dos documentos CITES excepto:

  • DIESAC CITES
  • DIESAC NON CITES

A partir desa data as solicitudes dos documentos, salvo os DIESAC, deberán realizarse a través da sede electrónica do Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico (SEDE MITERD).

Respecto das Notificacións de Importación, dado que se trata de declaracións aduaneiras e non precisan unha autorización previa, deberase presentar a despacho co formulario debidamente cuberto xunto coa documentación pertinente. Para a solicitude e emisión do DIESAC para estes especímenes, deberanse dirixir ás Direccións Territoriais e Provinciais correspondentes.

Para máis información en relación á emisión de permisos e certificados, contacten con bzn-cites@miteco.es.

Para cuestións relacionadas coas verificacións en fronteira, contacten cos Servizos de Inspección das Direccións Territoriais e Provinciais correspondentes (Contacto).

Acceso ao procedemento

Certificado Dixital

Presentación Telemática de Solicitudes de documentos DIESAC

Acceso aos formularios para solicitar o documento de inspección CITES/non CITES

Procedementos do Sistema de Xestión de Información

Código S.I.A.: 223856
Documento de Inspección de Especies Suxeitas a Control (DIESAC)

Ayúdenos a mejorar. Si lo desea puede cumplimentar esta encuesta de calidad de nuestros servicios.

Realizar cuestionario