Sol·licitud de documents d'inspecció per a les espècies recollides en el Reglament CE 338/1997, relatiu a la protecció d'espècies de la fauna i flora silvestres mitjançant el control del seu comerç, a més d'espècies no CITIS.
Aquesta seu electrònica ha deixat d'estar operativa des del dia 2 de gener de 2022 (Reial decret 986/2021, de 16 de novembre de 2021 (BOE 10/12/2021) per a les sol·licituds dels documents CITIS excepte:
A partir d'aquesta data les sol·licituds dels documents, excepte els DIESAC, hauran de realitzar-se a través de la seu electrònica del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (SEU MITERD).
Respecte a les Notificacions d'Importació, atès que es tracta de declaracions duaneres i no precisen una autorització prèvia, s'haurà de presentar a despatx amb el formulari degudament emplenat juntament amb la documentació pertinent. Per a la sol·licitud i emissió del DIESAC per a aquests espècimens, s'hauran de dirigir a les Direccions territorials i Provincials corresponents.
Per a més informació en relació a l'emissió de permisos i certificats, contactin amb bzn-cites@miteco.es.
Per a qüestions relacionades amb les verificacions en frontera, contactin amb els Serveis d'Inspecció de les Direccions territorials i Provincials corresponents (Contacte).
Presentació Telemàtica de Sol·licituds de documents DIESAC
Accés als formularis per sol·licitar el document d'inspecció CITIS/no CITIS
Ayúdenos a mejorar. Si lo desea puede cumplimentar esta encuesta de calidad de nuestros servicios.
Gràcies pels vostres comentaris.