Cartes de serveis
Compartir
Les cartes de serveis són l'instrument a través del qual els òrgans, organismes i entitats de l'Administració General de l'Estat informen els ciutadans i usuaris sobre els serveis que tenen encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquells i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.
El Ministeri disposa de les següents cartes de serveis:
Carta de serveis del Ministeri
- Serveis electrònics del Ministeri [pdf] [827,99 KB]
- Díptic de serveis electrònics del Ministeri [pdf] [678,85 KB]
- Servei d'Informació i Atenció al Ciutadà [pdf] [293,65 KB]
- Triptic d'Informació i Atenció al Ciutadà [pdf] [231,7 KB]
- Biblioteca [pdf] [1,23 MB]
- Tríptic de la Biblioteca [pdf] [1,04 MB]
- Atenció al Ciutadà en les Direccions Provincials d'Inspecció de Telecomunicacions [pdf] [1,08 MB]
- Tríptic d'Atenció al Ciutadà en les Direccions Provincials d'Inspecció de Telecomunicacions [pdf] [858,06 KB]
Carta de serveis Oficina Espanyola Patents i Marques
- Carta de Serveis del Servei d'informacion [pdf] [1,4 MB]
- Carta de Serveis d'Informacion Tecnologica [pdf] [1,41 MB]
- Carta de Serveis de l'OEPM com Administracion encarregada de la Busqueda Internacional [pdf] [1,45 MB]
- Carta de Serveis de Signes Distintius [pdf] [1,77 MB]
- Carta de Serveis de Models d'Utilitat [pdf] [1,93 MB]
Normativa reguladora de les cartes de servei
- Reial Decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el MARC generals per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat (BOE 03/09/2005)
- Reial Decret 1671/2009, de 6 de novembre, pel que es desenvolupa parcialment la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'Accés electrònic dels Ciutadans als Serveis Públics (BOE 18/11/2009)