Art. 19 do Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado. As queixas formuladas conforme ao previsto neste real decreto non terán, en ningún caso, a cualificación de recurso administrativo nin a súa presentación interromperá os prazos establecidos na normativa vixente. Estas queixas non condicionan, de ningún xeito, o exercicio das restantes accións ou dereitos que, de conformidade coa normativa reguladora de cada procedemento, poidan exercer aqueles que en se consideren interesados no procedemento.
O servizo de Queixas e Suxestións ten como finalidade a de coñecer a opinión dos usuarios e mellorar a calidade dos servizos que ofrece o Ministerio de Industria e Turismo.
As queixas e suxestións presentadas deberán estar subscritas coa firma electrónica do interesado.
Formular unha queixa ou unha suxestión
Tamén pode utilizar calquera das canles de comunicación que se pon ao seu dispor nesta páxina:
Grazas polos teus comentarios.