>

Detalle de Procedimientos Electrónicos

AVISO EXCLUSIVO para os procedementos da Secretaría de Estado de Comercio

Debido aos recentes cambios na estrutura ministerial, os procedementos da Secretaría de Estado de Comercio atópanse dispoñibles na Sede Electrónica do Ministerio Economía, Comercio e Empresa.

Pode acceder a eles na seguinte ligazón: https://sede.mineco.gob.es/é/procedementos-e-servizos-electronicos/areas-tematicas/comercio?page=5.

Ante calquera problema de índole técnica, ao tratarse da súa competencia, ha de dirixirse ao seguinte contacto: caucaso@economia.gob.es.

VOLVER
Descrición
Expedientes sancionadores por vulneracion das obrigacións incluídas na Lei 9/2014, de 9 de maio, Xeneral de Telecomunicacións
Modo de acceso
Certificado Dixital
Centro de Xestión
Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais - E05069801
Dirección xeral
Dirección Xeral de Telecomunicacións e Ordenación dos Servizos de Comunicación Audiovisual - E04796207
Unidade de Xestión
S.G. de Atención ao Usuario de Telecomunicacións e Servizos Dixitais
Tema
Sancións

Regulamentaria

Acceso ao procedemento

Certificado Dixital

O Secretario de Estado de Telecomunicacións é o organo competente para incoar e resolver os expedientes sancionadores en materia de telecomunicacións.

A competencia para acordar a incoacion de todos os expedientes, asi como de sancionar as infraccións moi graves, tena delegada no Director Xeral de Telecomunicacións e, para sancionar as infraccións graves e leves, no Subdirector Xeral de Inspeccion e Supervision.

O prazo maximo de duracion do procedemento é dun ano e o prazo para formular alegacións aos cargos imputados e á proposta de resolucion é dun mes.

Formulario para remision de informacion

Requisitos tecnicos para a firma electronica

Procedementos do Sistema de Xestión de Información

Código S.I.A.: 990903
Sancionador por uso privativo indebido do dominio público radioeléctrico para autoprestación

Axúdanos a mellorar. Se o desexa, pode completar esta enquisa de calidade dos nosos servizos.