detalle-procedementos

VOLVER
Descrición
É un dereito fundamental (art. 29 CE) que consiste na facultade de individuos e colectivos de dirixirse aos poderes públicos para trasladarlles feitos ou situacións e para reclamar a súa intervención. En palabras da Exposición de Motivos da Lei Orgánica 4/2001, do 12 de novembro, reguladora do Dereito de Pedimento (LODP), cabe entendelo “como canle de expresión en defensa dos intereses lexítimos e como participación cidadá nas tarefas públicas”. O Tribunal Constitucional ha precisado que o pedimento “non é unha reclamación na vía administrativa, nin unha demanda ou un recurso ante o xudicial, como tampouco unha denuncia, na aceptación da palabra ofrecida pola Lei de Axuizamento Criminal ou as reguladoras da potestade sancionadora da Administración nos seus diversos sectores” (STC 242/1993, do 14 de xullo, FJ 1).
Modo de acceso
Certificado Dixital Cl@ve
Centro de Xestión
Subsecretaría de Industria e Turismo - E05034701
Dirección xeral
Secretaria Xeral Tecnica
Unidade de Xestión
S.X. de Recursos, Reclamacións e Relacións coa Administracion de Xustiza
Tema
Recursos e Reclamacións

Presentación de solicitudes

Prazo do procedemento
Continuo, desde o 02/10/2015En prazo

Regulamentaria

Artigo 29 da Constitución Española (BOE 29/12/1978)

Lei Orgánica 4/2001, do 12 de novembro (BOE 13/11/2001),

reguladora do Dereito de Pedimento.

Lei 39/2015, do 1 de outubro (BOE 02/10/2015),

do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas

Acceso ao procedemento

Certificado Dixital

Presentación de Reclamacións

Acceso ao procedemento con Certificado Dixital

Actuacións en Reclamacións xa existentes

Emenda de defectos formais

Solicitude de cambio de representante ou datos referir# a efectos de notificación

Presentación de alegacións

Consulta de expedientes

Cl@ve

Presentación de reclamacións

Acceso ao procedemento con Cl@ve

Actuacións en reclamacións xa existentes

Emenda de defectos formais

Solicitude de cambio de representante ou datos referir# a efectos de notificación

Presentación de alegacións

Consulta de expedientes

Información adicional

Información sobre el trámite [PDF] [108 KB]

Formulario de información

Ficha Derecho de Petición [PDF] [452 KB]

Procedementos do Sistema de Xestión de Información

Código S.I.A.: 220330
Autorización de actos deportivos.

Axúdanos a mellorar. Se o desexa, pode completar esta enquisa de calidade dos nosos servizos.

Información sobre tratamentos de Datos de Carácter Persoal

Información básica de Protección de Datos

Responsable do Tratamento - 1º Nivel
Secretaría de Estado de Industria
Finalidade do Tratamento

Recompilación de datos a nivel nacional sobre inspeccións, mantemento, avarías e accidentes de ascensores, considerando o estipulado no Real Decreto 355/2024, do 2 de abril, polo que se aproba a Instrución Técnica Complementaria ITC AEM 1 «Ascensores». Esta normativa regula a posta en servizo, modificación, mantemento e inspección dos ascensores, ademais de promover o incremento da seguridade do parque de ascensores existente. Este datos servirán para avaliar a efectividade das medidas de seguridade implementadas e para identificar áreas de mellora na lexislación, así como na xestión e operación dos ascensores en todo o territorio nacional.

Base Xurídica do Tratamento
Real Decreto 355/2024, do 2 de abril, polo que se aproba a Instrución Técnica Complementaria ITC AEM 1 «Ascensores», que regula a posta en servizo, modificación, mantemento e inspección dos ascensores, así como o incremento da seguridade do parque de ascensores existente
Información adicional e dereitos
Pode consultar información adicional e sobre o exercicio dos seus dereitos en: https://www.mintur.gob.es/es-é/proteccion-datos/