Concesión directa de axudas, en forma de subvencións, para incentivar a adquisición en España de vehículos coas mellores tecnoloxías dispoñibles, que permita a substitución dos vehículos máis antigos por modelos máis limpos e máis seguros, incorporando ao mesmo tempo criterios ambientais e sociais.
Real decreto lei 25/2020, de 3 de xullo (BOE 06/07/2020)
de medidas urxentes para apoiar a reactivación económica e o emprego.
Real decreto lei 28/2020, de 22 de setembro (BOE 23/09/2020)
de traballo a distancia.
Orde ICT/971/2020, de 15 de outubro (BOE 17/10/2020)
pola que se desenvolve o programa de renovación do parque circulante español en 2020 (Plan Renove 2020) e modifícase o Anexo II do Real Decreto-lei 25/2020, de 3 de xullo, de medidas urxentes para apoiar a reactivación económica e o emprego.
Todos os trámites relativos ao Plan RENOVE 2020 débense realizar única e exclusivamente a través do sistema telemático de xestión do Plan RENOVE da Sede Electrónica do Ministerio de Industria e Turismo. Por tanto, a documentación presentada a través de Rexistros administrativos (Rexistro Electrónico Xeneral da AGE, Rexistros Xerais de Ministerios, Comunidades Autónomas, Concellos, etc.) non ten validez para realizar e/ou modificar a solicitude ao Plan RENOVE 2020, segundo establécese no artigo 4 do Anexo 2 do Real Decreto-lei 25/2020, de 3 de xullo, de medidas urxentes para apoiar a reactivación económica e o emprego.
Manual de usuario [PDF] [2107 KB]: información e requisitos do sistema para realizar unha solicitude de axuda.
Destácase a seguinte información:
Toda a información do plan RENOVE 2020, como preguntas frecuentes, guía de axuda, descarga de modelos, etc., pódese consultar no Portal RENOVE
Actualmente están dispoñibles todos os formularios necesarios para realizar a solicitude: (1) o simulador, (2) o formulario de reserva de crédito, (3) o formulario para achegar a documentación requirida para a validación da solicitude, (4) o formulario para corrixir certos datos introducidos erroneamente na reserva de crédito cuxa modificación está permitida, (5) o formulario para modificación de representante e (6) o formulario de anulación.
Axúdanos a mellorar. Se o desexa, pode completar esta enquisa de calidade dos nosos servizos.
Recompilación de datos a nivel nacional sobre inspeccións, mantemento, avarías e accidentes de ascensores, considerando o estipulado no Real Decreto 355/2024, do 2 de abril, polo que se aproba a Instrución Técnica Complementaria ITC AEM 1 «Ascensores». Esta normativa regula a posta en servizo, modificación, mantemento e inspección dos ascensores, ademais de promover o incremento da seguridade do parque de ascensores existente. Este datos servirán para avaliar a efectividade das medidas de seguridade implementadas e para identificar áreas de mellora na lexislación, así como na xestión e operación dos ascensores en todo o territorio nacional.
Grazas polos teus comentarios.