Els Premis Nacionals d'Indústria "Ben fet a Espanya" neixen amb la finalitat de reconèixer i posar en valor el mèrit d'aquelles empreses industrials situades a Espanya que, gràcies a la seva destacada activitat, la seva capacitat innovadora, la seva capacitat de gestió o el seu lideratge exemplar, contribueixen al fet que els productes fabricats al nostre país es distingeixin per la seva alta qualitat.
Ordre ITU/857/2025, de 24 de juliol, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió dels Premis Nacionals d'Indústria: «Ben fet a Espanya».
Ordre ITU/1097/2025, de 26 de setembre, per la qual es convoca els premis nacionals d'indústria: «Ben fet a Espanya» corresponents a 2025.
Les sol·licituds es dirigiran a la Direcció general d'Estratègia Industrial i de la Pequeño i Mitja Empresa de la Secretaria d'Estat d'Indústria, a través del següent enllaç:
Accés al Registre Electrònic General
Adjuntant els següents documents farcits:
Recopilació de dades a nivell nacional sobre inspeccions, manteniment, avaries i accidents d'ascensors, considerant l'estipulat en el Reial decret 355/2024, de 2 d'abril, pel qual s'aprova la Instrucció Tècnica Complementària ITC AEM 1 «Ascensors». Aquesta normativa regula la posada en servei, modificació, manteniment i inspecció dels ascensors, a més de promoure l'increment de la seguretat del parc d'ascensors existent. Aquestes dades serviran per avaluar l'efectivitat de les mesures de seguretat implementades i per identificar àrees de millora en la legislació, així com en la gestió i operació dels ascensors en tot el territori nacional.
Gràcies pels vostres comentaris.