Concessió directa de subvencions a centres d'innovació digital dins del Programa de Suport als Digital Innovation Hubs (PADIH), en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Les ajudes estan destinades a finançar exclusivament les despeses de gestió, coordinació i inversió dels Digital Innovation Hubs nacionals perquè puguin comptar amb les capacitats tècniques i humanes necessàries per transferir a les pimes el coneixement que precisen en matèries com la computació d'alt rendiment, la intel·ligència artificial, la ciberseguretat, i les habilitats/habilitats digitals avançades, entre unes altres.
Reial decret174/2023, de 14 de març (BOE 15/03/2023), pel qual es regula la concessió directa de subvencions a centres d'innovació digital dins del Programa de Suport als Digital Innovation Hubs (PADIH), en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Models per a la documentació a presentar amb la sol·licitud d'ajuda:
Model de sol·licitud de subvenció EDIH [DOCX] [164 KB]
Model de memòria d'activitats [DOCX] [175 KB]
Model de pressupost [XLSX] [188 KB]
Model de formulari de membre del [DOCX] [175 KB]
Model de declaració responsable de no realització d'activitats econòmiques v20230419 [DOCX] [160 KB]
Model de declaració responsable de compliment Llei 3/2004 v20230620 [DOCX] [161 KB]
Contacte: Bústia oficial EDIH industriaedih@mincotur.es
Ayúdenos a mejorar. Si lo desea puede cumplimentar esta encuesta de calidad de nuestros servicios.
Gràcies pels vostres comentaris.