>

Detalle de Procedimientos Electrónicos

AVÍS EXCLUSIU per als procediments de la Secretaria d'Estat de Comerç

A causa dels recents canvis en l'estructura ministerial, els procediments de la Secretaria d'Estat de Comerç es troben disponibles a la Seu Electrònica del Ministeri Economia, Comerç i Empresa.

Pot accedir a ells al següent enllaç: https://sede.mineco.gob.es/es/procedimientos-y-servicios-electronicos/areas-tematicas/comercio?page=5.

Davant qualsevol problema d'índole tècnica, en tractar-se de la seva competència, ha de dirigir-se al següent contacte: caucaso@economia.gob.es.

TORNAR
Descripció

La Secretaria General d'Indústria i de la Pequeño i Mitja Empresa ha establert com a objectiu fonamental de la política industrial potenciar els sectors farmacèutics i de productes sanitaris a través de l'execució de projectes de recerca industrial, desenvolupament tecnològic, innovació en processos i organització, així com d'inversions enfocades a la sostenibilitat a través de la millora de l'eficiència energètica i la protecció ambiental més enllà de les normes de la Unió, tenint en compte tant el context de la sortida de la crisi derivada de la COVID 19 com la necessitat d'una recuperació en clau ecològica, sobre la base de la neutralitat climàtica i la protecció ambiental.

Mode d'accés
Certificat digital
Centre Directiu
Secretaria d'Estat d'Indústria - E04934403
Direcció General
Direccion General d'Indústria i de la Petita i Mitja Empresa
Unitat de Gestió
S.G. de Gestió i Execució de Programes
Tema
Subvencions, Beques i Premis

Regulador

Accés a la pàgina amb la normativa

Informació addicional

Més informació en el Portal d'Ajudes.

Procediments Sistema d'Informació Administrativa

Codi S.I.A.: 2860222
Ajuts a projectes estratègics per a la transició industrial del sector farmacèutic i del sector de productes sanitaris, sota el PERTE SALUT de VANGUARDIA, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència

Ajude'ns a millorar. Si ho desitgeu podeu emplenar aquesta enquesta de qualitat dels nostres serveis.