Para facilitar a tramitación dos procedementos e servizos da Sede Electrónica, requírese dispor dun certificado dixital, incluído na lista de certificados admitidos, así como ter instalada a última versión da aplicación Autofirma, para o caso de firmas electrónicas.
O certificado dixital ou electrónico permite identificar ao seu titular e, se se utiliza para asinar datos, permite garantir que non foron modificados. Hai dous tipos de certificado:
Pode solicitalo, desde o seu navegador, a calquera das entidades emisoras de certificados recoñecidos. Deberá utilizar o mesmo navegador tanto para solicitalo como para a súa descarga. Lembrámoslle que este Ministerio non se encarga da súa emisión, polo que ante calquera incidencia (perda de certificado, recuperación de contrasinal, revogación, etc.) ou para a súa renovación terá que contactar coa entidade que o emitiu.
Para a súa instalación, por favor, siga as instrucións remitidas polo emisor do certificado. En caso de dispor dun ficheiro con extensión .p12 ou .pfx, ao facer click sobre el, abrirase un asistente para a súa instalación.
O certificado en cartón máis común é o DNI-e. Se quere solicitalo, ou se ten dúbidas sobre o seu uso, pode consultar o portal do DNI-e. Para o seu uso, é preciso dispor dun lector. A diferenza do certificado software, o certificado non queda instalado no navegador, é dicir, unha vez retírase o cartón do lector, xa non pode facer uso do mesmo.
Ademais de dispor dun certificado válido, para garantir o éxito da firma é necesario que teña instalada a última versión da aplicación Autofirma. Pode descargarse a través da seguinte ligazón. Unha vez descargada, siga as instrucións para a súa instalación. Pode consultar as dúbidas máis frecuentes en Sede electrónica do Ministerio de Industria e Turismo - AutoFirma (serviciosmin.gob.es)
Para calquera aclaración técnica, en relación cos procedementos da sede deste Ministerio, pode contactar coa Oficina Virtual do Ministerio de Industria e Turismo.
Grazas polos teus comentarios.