ITZULI
- Deskripzioa
- Tresna horren bidez, Industria eta Turismo ministerioari partikularrek kalte-ordaina eskatu dute, beren ondasun edo eskubideetan jasandako kalteengatik eta eskubideak, ezinbesteko kasuetan izan ezik, beti ere kalte hori zerbitzu publikoen funtzionamendu normala edo anormalaren ondorioz gertatu den kalte-ordaina, eraginkorra izan dadin, diru aldetik zenbatgarria eta pertsona edo pertsona-talde bati dagokionez, eta ez dutenak; hau da, kaltetuak, legearen arabera.
- Sarbide mota
-
Ziurtagiri Digitala
Cl@ve
- Kudeaketa Zentroa
- Idazkariordetzaren Industria eta turismoa - E05034701
- Zuzendaritza Nagusia
- Idazkaritza Teknikoa
- Kudeaketa Unitatea
- S.G. baliabideak, Erreklamazioak eta justizia administrazioaren Arteko harremanak
- gaia
- Baliabideak eta erreklamazioak
Eskabideak aurkeztea
- Prozeduraren epeak
- Jarraitua, 2015/10/2Epe barruan
Araudia
Prozesurako sarbidea
-
Ziurtagiri Digitala
-
-
Cl@ve
-
Erreklamazioak aurkezteko
Prozedura Cl@ve sartzeko
Jarduerak lehendik zeuden erreklamazioak
Akatsak zuzentzeko prozedura formalak
Ordezkari dela edo jakinarazpen-ondorioetarako, dagozkion datuak aldatzeko eskaera
Alegazioak aurkeztea
Espedienteen kontsulta
Informazio osagarria
Jendaurreko erakustaldiaren izapideari buruzko informazioa [PDF] [103 KB]
Informazio-Formulario normalizatua
Kudeaketa Informazio Sistema tramiteak
- S.I.A. kodea: 996918
- ONDARE ERANTZUKIZUN ERREKLAMAZIOA, ADMINISTRAZIOAREN FUNTZIONAMENDUA DELA-ETA.
Información sobre tratamientos de Datos de Carácter Personal
S.I.A. kodea: 996918
Información básica de Protección de Datos
- Responsable del Tratamiento - 1º Nivel
- Subsecretaría de Industria y Turismo
- Finalidad del Tratamiento
Resolución y notificación de los recursos y reclamaciones
- Base Jurídica del Tratamiento
- Ley 39/2015,art. 106 a 126
- Información adicional y derechos
- Puede consultar información adicional y sobre el ejercicio de sus derechos en: https://www.mintur.gob.es/es-es/proteccion-datos/
Más información